Direktlänk till inlägg 6 april 2015

Så otroligt glad!

Av Katya Malfoy - 6 april 2015 19:11

Heej alla, måste bara berätta en STOR nyhet! :D

Jag har blivit uttagen till Hufflepuffs Quidditchlag, som jagare! Longbottom, Quidditchkaptenen sa att han har en extra Nimbus 2400 som jag kan låna, inte lika bra som min förra, men det gör inget. Är bara såå glad. Det här inlägget blev kanske lite flummigt, men jag hoppas att ni kollar om några veckor, då är det match mot Slytherin.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katya Malfoy - 11 april 2015 11:48

Hejsan alla!  Nu har det kommit ut ett nytt kapitel på min fanfiction, det handlar om Quidditchuttagningen! Hoppas att ni gillar det. Det har tyvärr blivit något slags fel, så jag kan inte länka .. Men det finns en länk i ett tidigare inlägg. /...

Av Katya Malfoy - 6 april 2015 16:43

Tjenare! :) Nu har jag lagt upp ett nytt kapitel - 15. Det handlar om hur de förbereder motståndet mot McGonagall, är inte jättenöjd med det, men det får duga. Hoppas att ni gillar det i alla fall! /Katya ...

Av Katya Malfoy - 6 april 2015 16:00


Hej alla fina! Kommer nog upp ett nytt kapitel snart, har inte så mycket att göra då jag har ont i halsen och inte kan vara med på lektionerna, synd då vi ska arbeta med uppmuntringsbesvärjelser idag .. Hoppas att jag bara är tillräckligt pigg för at...

Av Katya Malfoy - 6 april 2015 15:43

Hej alla fina mugglare, häxor, trollkarlar, husalfer, svartalfer, jättar, troll, kentaurer, enhörningar, drakar eller vad ni nu är! :) Jag hade tänkt börja blogga, får väl se om det går så bra .. Jag är alltså en påhittad person från den underbara ...

Presentation


Hejsan!
Jag är en påhittad trettonårig tjej från den fantastiska Harry Potter-världen. Jag heter Katya Malfoy (Dracos dotter)och går i elevhemmet Hufflepuff. Mer får ni väl veta om ni läser. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards